Hva sier våre kunder?

Saga/Tønsberg leverer kompetanse, tilgjengelighet, etterrettelighet, og en gjennomgående positiv og velvillig holdning. Regnskapet til HMH er i de beste hender!

- HMH Home Management AS, Daglig leder Hans-Martin Hallberg

Vi har hatt gleden av å bruke Saga Regnskap siden 2006 til å føre våre regnskaper og som rådgiver i spørsmål relatert til dette

- BruntHus AS, Styreleder Jo Henning Kolstad

Vi anbefaler Saga/Tønsberg som regnskapsfører for alle kontorene i kjeden. De fungerer som meglerkontorets økonomiavdeling og utfører alle tjenester for oss, . Vi er veldig fornøyd med arbeidet Saga leverer.

- Eiendomsmeglerkjeden Partners (25 selskaper), Økonomisjef Anne Cecilie Løfqvist Johannsen

Økonomisjef Anne Cecilie Løfqvist Johannsen

Vi anbefaler Saga/Tønsberg som regnskapsfører for alle kontorene i kjeden. De fungerer som meglerkontorets økonomiavdeling og utfører alle tjenester for oss, . Vi er veldig fornøyd med arbeidet Saga leverer.

Dette skriver Partners kjeden om seg selv på hjemmesiden:

I 2015 så Partners AS dagens lys, og visjonen var å bygge en sterk og solid kjede med uavhengige og dyktige partnere lokalt rundt omkring i landet.

Partners – kjeden har sitt utspring fra det velrenommerte Nordvik &Partners-kontoret som ble startet opp i Hansteens gate på Oslo vest i 2005.

Det er vi i ferd med å lykkes med. Vi har pr august 2017 38 kontorer omkring i hele Norge som drives av dyktige eiendomsmeglere som kjenner sitt lokalområde meget godt.

Alle Partners-kontorene er på Instagram- Titt på Nordvik & Partners Frogner

Les mer om Partners her

Regnskapsløsning:

Saga/Tønsberg er pr august 2017 regnskapsfører for ca 25 selskaper i kjeden. Vi utfører alle tjenester for meglerkontorene som regnskapsføring, rapportering og lønn.  Vår oppgave er å være kontorets økonomiavdeling slik at de ansatte kan bruke sin tid på å selge eiendommer.

Vi har et eget team som jobber med eiendomsmeglere som p.t. består av Anne, Ina og Ester. Vi benytter Visma Business og Visma Lønn med alle funksjoner for å effektivisere og automatisere vårt arbeid og bruker Visma dokumentsenter for håndtering av leverandørfakturaerfor, dvs import  i EHF-format, autopay (remittering) mot bank, import av data fra Webmegler og Autoinvoice. 

Vi utfører løpende rådgivning for meglerkontorene og utfører alle administrative oppgaver som lovbestemt regnskap, økonomistyring, all lovbestemt rapporering til offentlige myndigheter, månedlig intern resultatrapporering, HR-oppgaver, årsoppgjør med oppsett av årsregnskap med noter og styreberetning, samt utarbeidelse av skattemelding.

Vi bistår med rådgivning og utførelse av alle oppgaver ved opprettelse av nye kontorer (stiftelse av aksjeselskap), samt budsjettering, etablering av pensjonsordninger og andre oppgaver ved oppstarten.

Ta kontakt

Ina Wiik Bråthen

Regnskapsfører
991 13 441

Anne Cathrine Pettersen

Autorisert regnskapsfører
482 72 746

Ester Marie Kulterud

Regnskapsfører
976 29 876

Hva kan vi hjelpe deg med?

Ta kontakt for en uforpliktende prat om hvilke produkter og tjenester som passer for deg og din bedrift.

Kontakt oss