24SevenOffice

24SevenOffice er et web-basert forretningssystem som gjør at både kunde og regnskapsfører jobber i samme system. Kunde og regnskapsfører kan logge seg på når-som-helst og hvor-som-helst. Systemet er i kontinuerlig utvikling og får stadig flere muligheter for bruk av mobil f.eks. til godkjenning av fakturaer. Saga/Tønsberg har jobbet med dette systemet i over 15 år, mange år før begrepet "regnskap i skyen" ble oppfunnet. Vår medarbeider med lengst erfaring med 24SevenOffice er autorisert regnskapsfører Marianne Stormo

Med 24SevenOffice får din bedrift et kraftig ERP-system med alt fra CRM, Økonomi- og Regnskapsprogram, Lønn, Prosjektstyring, Timeregistrering, Rapportering, Reiseregning til Lønn. Du har full kontroll over bedriftens prosesser fra A til Å – i ett ferdig integrert system.
 

Systemet er 100% skybasert, der kunder kan jobbe effektivt og holde seg oppdatert fra både laptop, nettbrett og mobil – uansett om ansatte er på farten eller på kontoret.

Det er helt fleksibelt hvilken funksjonalitet din bedrift – og hver enkelt ansatt skal ha tilgang til. Systemet er skalerbart, hvilket betyr at du enkelt kan oppgradere, legge til nye brukere og integrere nye tjenester i takt med hvordan bedriften utvikler seg.

Dette er hovedmodulene i 24SevenOffice:

  • Økonomi- og Regnskapsprogram
  • CRM
  • Prosjekt & Timer
  • Mobil
  • Lønn

I tillegg finner du diverse samhandlingsløsninger integrert i modulene som kalender, filer, epost med mer. Vi tilbyr en enkel prismodell, der du betaler per bruker, per måned – noe som gir din bedrift forutsigbare kostnader og full fleksibilitet.

Løsningen benyttes av alt fra mindre og mellomstore selskaper, til større selskaper med milliardomsetning.

Med 24SevenOffice er det mulig for bedrifter å se på forretningsprosessen som en helhet – med modulene i systemet effektivt integrert i alle de sentrale prosessene. Alle i bedriften jobber webbasert og har tilgang til kundedata, på tvers av modulene i 24SevenOffice.

Ta gjerne kontakt for å høre om våre erfaringer med 24SevenOffice.

Sjekk ut en demo av systemet.

Momenter og kundefordeler:

  • 24SevenOffice er et fullt intergrert forretningssystem
  • I tillegg  til regnskap og faktura får du integrert CRM, prosjekt, epost, mobil
  • Omfattende muligheter ved bruk av mobil og nettbrett
    • Timeregistrering på mobil eller nettbrett
    • Rapporter og nøkkeltall
    • Godkjenning av bilag
    • Ordregistrering
  • Alle får et eget filområde "I skyen" slik har du tilgang til viktige filer hvor enn du måtte befinne deg

Ta kontakt

Marianne Stormo

Autorisert regnskapsfører
466 33 790

Line H. Langnes

Daglig leder / siviløkonom / autorisert regnskapsfører
954 46 131

Hva kan vi hjelpe deg med?

Ta kontakt for en uforpliktende prat om hvilke produkter og tjenester som passer for deg og din bedrift.

Kontakt oss